Prezentare HermannCleaningAD

SCURTA PREZENTARE A COMPANIEI

 

       SC Hermann Cleaning AD SRL-D a luat fiinta in anul 2011, intrand cu experienta si know how-ul acumulate de catre asociatul unic pe o nisa de piata neacoperita de catre alte firme din domeniu si anume „curatenia profesionala  verde”. Urmand un trend care se afirma din ce in ce mai puternic pe plan mondial, serviciile inovative BIO  oferite de catre Hermann aveau la inceputul anului 2012 caracter de unicitate pe piata serviciilor de cleaning din Romania. A doua nisa accesata este reprezentata de catre „detailing-ul auto” proces ce implica o suita de operatiuni prin care finisajele interioare/exterioare ale autovehiculelor sunt readuse prin curatare si tratamente specifice cat mai aproape de starea initiala, oferindu-se astfel aspectul de „new car”; detailing-ul interior presupune si curatarea profesionala a tapiteriei din piele (inclusiv alcantara) sau din materiale  textile.

      A treia directie se concretizeaza in comercializarea online a unor produse de top,  prezentate in cuprinsul acestui magazin online. Dupa 6 luni de testare intensiva a detergentilor de la diversi producatori din SUA si Europa, am selectat un portofoliu de produse destinate comercializarii, care pot face fata oricaror cerinte legate de curatenia cu detergenti organici 100%; s-a creat  astfel  astfel ”pachetul BIO cleaning”, destinat  utilizarii in special pentru curatenia de intretinere.In  paralel s-au testat si detergentii profesionali destinati  curateniei de baza (majoritatea cu eticheta ecologica europeana dar toti avand grad ridicat de biodegradabilitate cf.normelor CE 684/2004, creandu-se „pachetul ECO cleaning”. Nu in ultimul rand, promovam clientilor exigenti si preocupati de aspectul autovehiculelor din parcul auto „pachetul AUTO-SPA”, pachet continand produse de curatare si tratamente  pentru interiorul/ exteriorul masinilor.

        In aceeasi perioada, s-au stabilit criteriile de selectie a echipamentelor de curatenie necesare, dorindu-se a fi performante, compacte, ergonomice, versatile, dedicate spalarii si aspirarii diverselor suprafete, atat a celor dure cat si covoarelor/mochetelor; s-a acordat o deosebita importanta si ustensilelor necesare in activitatea curenta, preferandu-se mopuri si sisteme de curatat geamuri de cea mai buna calitate americana si germana.

       Pentru evitarea contaminarii incrucisate, s-a adoptat „codul culorilor” pt. lavete si mopuri; in paralel, s-a renuntat la sistemele clasice de spalare cu galeti cu/fara storcator si mopuri conventionale din bumbac, optandu-se pentru metoda „sterilizator” (spray-ere si mopuri din microfibra rezistente la 300-500 de cicluri de spalare la 95˚C), utilizata cu precadere in spitalele din SUA(mai putin in ariile sterile unde inca se utilizeaza bumbacul)

        In vederea certificarii ISO, o deosebita atentie s-a acordat stabilirii procedurilor de urmat pentru fiecare gen de lucrare si etapa de lucru, a tipului, pH-ului  si concentratiilor solutiilor de curatare functie de natura si starea suprafetelor ce urmeaza a fi curatate.

 

 VIZIUNE:

Sloganul HermannCleaningAD,"100%Qualität&Kompetenz" reliefeaza viziunea noastra

- servicii de curatenie generala si activitati specializate de curatenie de detaliu cu produse BIO de top, certificate organic, prestate la o calitate ireprosabila bazata 100% pe competenta unui personal supracalificat si atent selectionat;

- castigarea pozitiei de lider regional in oferirea de servicii de „curatenie profesionala verde”, in  comercializarea on line a detergentilor BIO precum si a produselor de intretinere a autovehiculelor in regim profesional sau do-it-yourself;

- franciza „detailing auto Hermann”, cel putin cate una in fiecare dintre judetele Romaniei.

 

CREDEM:

- ca o firma de cleaning nu trebuie sa lase in urma mai multe toxine decat a gasit;

- ca ecologic nu inseamna bio, dar bio inseamna (si) ecologic;

- in folosirea noilor tipuri de detergenti BIO/ECO LABEL,nepericulosi pt.om&eco friendly

- in utilizarea noilor tehnici de lucru si a tehnologiilor inovative de fabricatie a  

  detergentilor continand compusi polimerici, inclusiv nanotehnologia;

- intr-un stil de viata sanatos, lipsit de chimicale agresive toxice si neprietenoase cu

  mediul; consideram casa in care locuim ca fiind cel mai sigur loc de pe pamant si in  

  consecinta otravurile vandute sub titulatura de detergenti trebuie sa dispara din aceasta.

 

MISIUNEA NOASTRA:

√ OFERIREA ALTERNATIVEI: curatenie de detaliu, BIO, profesionala si eficienta!

√ CONSTIENTIZAREA CLIENTULUI: potentialii beneficiari trebuie sa primeasca toate informatiile despre produsele pe care o firma de curatenie le va folosi in spatiul in care traiesc sau isi desfasoara activitatea; clientul trebuie sa aiba posibilitatea sa aleaga, sa discearna, sa evalueze daca vrea cu buna stiinta sa fie otravit lent cu produse toxice vandute drept "ecologice" sau sa beneficieze de solutii sustenabile de curatenie verde.

√ CONSTIENTIZAREA INSTITUTIILOR STATULUI ROMAN: acestea ar trebui ca in licitatiile de produse de curatenie sa primeze SI criterii precum BIO sau cel putin eticheta ecologica europeana si nu pretul cel mai mic; chiar daca reusim ca  mediul familial sa fie lipsit de solutii periculoase,parte dintre noi e nevoita sa lucreze cel putin 8 ore/zi in biro-uri contaminate,curatate cu detergenti achizitionati pe principiul "cea mai ieftina otrava”.

√ INOVATIA: cu ajutorul noilor tehnologii, a detergentilor de ultima generatie, a metodei "sterilizator"  de spalare umeda a podelelor si utilizand aparatura moderna cu un consum extraordinar de mic de apa si solutii de curatare, putem oferi clientilor (persoane fizice/juridice) servicii de:

-curatenie generala de detaliu a cladirilor ( pe baza de abonament/ interventii punctuale);

-curatenie specializata: curatare tapiterii autovehicule la sediul clientului,in sistem „mobile detailing”; curatare covoare&canapele cu solutii BIO; curatenie de finisaj dupa constructor fara utilizarea acizilor; curatare profesionala si fara zgarieturi a geamurilor.

√ CONSULTING:  consiliere la  procurarea detergentilor si ustensilelor necesare in activitatea de curatenie, functie de bugetul alocat si natura spatiului/ activitatilor; consiliere in cazurile in care clientii nu doresc sa apeleze la o firma de curatenie - avand deja personal angajat - caz in care Hermann Cleaning AD  va furniza know how-ul necesar schimbarii procedurilor de lucru, optimizarii procesului de curatenie, economisirii cu 80-90% a consumului de apa si detergenti, realizarii unei dezinfectii periodice corecte.